NEWS

/ wtorek, 20 marca 2012 /
Cześć kochane! Pogoda dzisiaj nie dopisuje, jest szaro, buro i ponuro. Aż nie chce wychodzić się z domku. Jutro w szkole mam luźniejszy dzień (oprowadzamy 3 klasy gimnazjum w ramach Dni Otwartych po naszej szkole) więc postanowiłam pokazać Wam moje ostatnie łupy :)

House - 159,99 zł

Troll - 29.99 zł

Tu mieszkają teraz moje lakiery do paznokci, Kaufland - 5 zł

Czas na buty - 19.99 zł (niestety za małe, sprzedaje je na szafie)

Adres mojej szafy to: http://szafa.pl/profil/paradiise, zapraszam serdecznie! :)

Trzymajcie się cieplutko!

2 komentarze:

{ Paula } on: 22 mar 2012, 19:11:00 pisze...

płaszczyk piękny :)

jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/02/jest-was-juz-150-czyli-moje-drugie.html

{ alleve } on: 24 kwi 2012, 23:53:00 pisze...

fajne te pudełeczko na lakiery. ;))

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger