ZIAJA BLOKER - CICHY MORDERCA?

/ wtorek, 10 kwietnia 2012 /
Ale rozszalałam się z postami dzisiaj. Jakiś czas temu w haul'u pokazywałam Wam nowy antyperspirant, a mianowicie Ziaja, bloker.



 Na początku byłam zachwycona, żadne inne antyperspiranty nie działały tak dobrze jak ten. Wychwalany nad niebiosy na wizażu (KWC). Producent mówi: Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza  wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie zostawia śladów na ubraniu. A na dodatek to wszystko się sprawdza! Idealny dezodorant w kulce, no nie ma co narzekać. Ale czy na pewno? Zainteresowana tematem (poruszanym chyba w telewizji? nie pamiętam) zawartości soli aluminium w kosmetykach, zaczęłam się temu bliżej przyglądać. I co widzę? Otóż nasz idealny antyperspirant jednak ma w sobie Aluminium Chloride i to na drugim miejscu! Ktoś powiedziałby: ok, są sole aluminium, ale przecież to ich zadaniem jest niwelowanie i neutralizacja przykrego zapachu potu. Niby tak, ale czy wiecie za co jeszcze odpowiada aluminium? Z tych toksycznych substancji oprócz dodatku do antyperspirantów produkuje się także puszki, folie, a nawet samoloty. Nie wygląda to zbyt naturalnie i ekologicznie. Niwelowanie pocenia się dzięki tym solom polega na tym, że pot i jego "zapach" nie mogą wydostać się z naszego organizmu, przez co zostają tam, zatruwając go od środka. Mogą doprowadzić także do (i tu lista jest długa) zapalenia gruczołów łojowych i potowych, wysuszenia skóry, chorób układu nerwowego i oddechowego, choroby Alzheimera, a nawet do nowotworu! Jak dla mnie to wystarczająco dużo żeby natychmiast tego cichego mordercę wyrzucić do kosza i wystrzegać się soli aluminium w kosmetykach!


Na zastępstwo kupiłam antyperspirant Crystal - a czy się polubimy to czas pokaże :)

Buziaki!!

6 komentarze:

{ hotrain } on: 10 kwi 2012, 18:42:00 pisze...

Też go mialam, nie sprawdzil sie. Zdecydowanie bardziej polecam Ci PerspiBlock, który działa idealnie na nadmierne pocenie się, aplikuje się go na noc ;)

{ my-makeupbag } on: 16 kwi 2012, 16:46:00 pisze...

Naczytałam się o nim dużo dobrego i miałam w planach go kupić ale chyba jednak z niego zrezygnuję

{ iwona ja } on: 16 kwi 2012, 19:23:00 pisze...

mam go , ale rzadko używam. Obserwuję:) zapraszam do mnie

{ evelyne } on: 24 kwi 2012, 23:52:00 pisze...

Wiem, że nie jest zbytnio zdrowy, ale co zrobić, jak on tak wspaniale na mnie działa ? :( ^^

{ LittleGlamDress } on: 2 wrz 2012, 18:20:00 pisze...

dla mnie bloker jest niezastąpiony, mimo, że wiem o jego negatywnym działaniu. niestety nie potrafię sobie inaczej poradzić ze swoim drażliwym problemem

Anonimowy on: 29 kwi 2013, 19:49:00 pisze...

Twój Crystal tez ma w sobie aluminium. Poczytaj sobie o antyperspirantach to się przekonasz.

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger