TAG: 11 PYTAŃ

/ środa, 9 maja 2012 /
Witam Was dziewczęta! Piękna pogoda za oknem zachęca do działania! Zostałam otagowana przez Sylwię, więc odpowiadam :D
Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

1. Spotykasz nową osobę. Jak w 4 zdaniach opowiesz mu o sobie tak, żeby zainteresować go swoją osobą?
Trudne pytanie, w szczególności, że bardzo nie lubię mówić o sobie. Myślę, że byłoby tak:  "Godna zaufania osoba, mająca bzika na punkcie gotowania i czytania książek. Pragnie wyruszyć w podróż dookoła świata. W wolnych chwilach ogląda filmy i marzy, marzy, marzy." Wyszły trzy :P
2. Wierzysz w horoskopy, sny i inne pola ezoteryczne?
Absolutnie nie, moim zdaniem to strata czasu.
3. Co robisz na co dzień?

Sprzątam, gotuję, uczę się, a oprócz tego śpiewam tańczę i jej pomarańcze :D
4. Oglądasz kosmetyczne kanały na YT? Które podobają ci się najbardziej?
Taaak! Kiedyś chciałam nawet nakręcać filmiki, ale jednak wyszło tak, że założyłam bloga. Najczęściej oglądam kanały: nissiax83, nieesia25 i megilounge.
5. Masz milion złoty, musisz je wydać w ciągu tygodnia. Co robisz?
Lecę w podróż dookoła świata! O taak! A część przeznaczam na cele charytatywne.
6. Wyjeżdżasz na małą wysepkę, na którą możesz zabrać tylko 3 rzeczy: kosmetyk, książkę i płytę CD. Co to będzie?
Kosmetyk: Raczej nie mogłabym się ograniczyć tylko do jednej rzeczy..
Książka: Moje drzewko pomarańczowe - José Mauro de Vasconcelos
Płyta: brak :)
7. Spotkałaś już drugą połówkę?
Tak.
8. Jesteś osobą stanowczą, czy raczej stateczną jeśli chodzi o podejmowanie decyzji?
Różnie to bywa. Ale raczej stanowczą.
9. Miejsce, które koniecznie chciałabyś odwiedzić.?
Australia.
10. Czy jesteś zadowolona z tego kim teraz jesteś?
Tak.
11. Piosenka, którą cenisz najbardziej ze względu na jej tekst.
Andrzej Rybiński - Nie liczę godzin i lat


Nikogo nie taguję bo już chyba cała społeczność bloggera odpowiadała na ten TAG! :)

BUZIAKI!!!♥

4 komentarze:

Anonimowy on: 9 maj 2012, 16:36:00 pisze...

Zostałaś otagowana : http://my-makeupbag.blogspot.com/2012/05/11-questions-tag.html :)

{ Katsuumi } on: 9 maj 2012, 18:50:00 pisze...

O Jezu, milion zl w tydzien- co ja bym z tym zrobila! :D Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

{ Kaja } on: 11 maj 2012, 11:24:00 pisze...

też bym wybrała się w podróż dookoła świata :D

Anonimowy on: 11 maj 2012, 15:33:00 pisze...

a ja chciałabym odwiedzić Francję i za parę alt chcę się tam wybrać na dłużej ;D
dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger