GODNY NASTĘPCA

/ sobota, 30 marca 2013 /
Dzień dobry! :) Na temat pogody wypowiadać się nie będę, bo po prostu brakuje mi słów. Wiosno, zawiodłaś nas! Na dodatek przyczepiło się do mnie zapalenie tchawicy co zagwarantowało mi całodzienne leżenie w łóżku z wysoką temperaturą.
Dzisiaj przyszłam z recenzją mojego ulubieńca do demakijażu oczu, godnego następny Bourjois, a mowa tu oczywiście o
BeBeauty, Płynie micelarnym do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu


Micel mieści się w przeźroczystej, plastikowej butelce o pojemności 200 ml i zapłacimy za niego mniej niż 5 zł. Gorzej z dostępnością, bardzo szybko znika z Biedronkowych półek. Ma przyjemny odświeżający zapach. Dokładnie zmywa makijaż oczu. Nie podrażnia, nie wysusza i nie ściąga skóry. Nie pozastawia po sobie filmu oraz się nie lepi. Jest hypoalergiczny. Bardzo się polubiliśmy, a w mojej łazience stoi już n-ta buteleczka tego produktu.
Aha, wypadałoby jeszcze wspomnieć o wygodnym dozowniku, który wylewa na wacik odpowiednią ilość płynu. Wydajność - jak to w płynach micelarnych - jest w porządku.
 

Znacie ten płyn? Lubicie? :)


P.S. Wszyscy mają Instagram, mam i ja! Mój nick to nixfado, zapraszam! :)
P.S.2 Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy chciałabym Wam życzyć wielu wspaniałych chwil spędzonych w rodzinnym gronie, abyście zatrzymali się na chwilę w tym zwariowanym i zakręconym świecie i nie zapominali o najważniejszych wartościach! Wesołych Świąt!

5 komentarze:

{ Michasia S. } on: 30 mar 2013, 15:19:00 pisze...

Każdy zachwala i zachwala, więc dlaczego ja go jeszcze nie mam :)?
Życzę Ci również wesołych i spokojnych Świąt w rodzinnej atmosferze.

{ Chabrowa } on: 30 mar 2013, 16:52:00 pisze...

Mam już drugą buteleczkę. Lubię go. Wesołych Świąt :)

{ tonia } on: 30 mar 2013, 17:06:00 pisze...

Znam produkt, ale chyba bede jedna z nielicznych, dla ktorych on jest bublem ;(
Wesolych świąt :)

{ LESS IS MORE } on: 30 mar 2013, 19:24:00 pisze...

Jestem tu pierwszy raz i szalenie podoba mi się twój minimalistyczny, ale uporządkowany wygląd bloga - takie najlepiej mi się czyta :)

{ Unknown } on: 28 sie 2014, 10:33:00 pisze...

super post! naprawdę mi się podoba:)
obserwujemy? jeśli tak napisz mi to w komentarzu pod postem na moim blogu:)
http://olaniezgoda.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger