WISHLISTA

/ sobota, 9 listopada 2013 /
Po długiej rozłące wracam do Was z moją "chciej-listą" na najbliższe miesiące. Nie wiem dziewczyny czy też tak macie, ale jak zachodzę do sklepu/drogerii lub oglądam yt, to nagle wszystko zaczyna mi być potrzebne! "O jaka fajna szminka/bluzka/podkład itd, nie mam takiego koloru/wzoru, hmm biorę!" Te słowa budzą w moim portfelu zgrozę ;) Dlatego w ramach manii oszczędzania, postanowiłam stworzyć listę zakupów, które są mi naprawdę (niektóre nie do końca, ale cśś) potrzebne :)




♥ Czerwona pomadka od MAC w kolorze Russian Red, odkąd zobaczyłam ją u Karoliny z kanału Stylizacje, wiedziałam, że muszę ją mieć! Nie wiem czy też tak macie, ale to jest akurat ta rzecz, której nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce, muszę ją mieć i koniec! :)

♥ Nowy telefon.. Najlepiej samsung z dobrym aparatem, koniecznie w Android (bez niektórych aplikacji nie jestem w stanie normalnie funkcjonować.. powinnam się leczyć, wiem:)), stary dobrze mi służył, ale jak namawia Kasia Klich, powinnam zamienić go na lepszy model... 

♥ Ciekawa, taliowana, czarna ramoneska z eco-skórki, chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego się tutaj znalazła :)

♥ Kominek zakupiony, a więc pora na zakup wosków od YC. Jakie zapachy na te zimne, jesienne wieczory polecacie?

♥ Marzą mi się Air Maxy, zakup raczej na wiosnę, ale już oglądam się za ciekawymi modelami. Dodatkowo są przewygodne (wiem,wiem.. nie ma takiego słowa)



Co słychać u Was? Też stworzyłyście już swoje wishlist'y? ;)
Xoxo, Nixfado :)

4 komentarze:

{ Trajbajowa } on: 9 lis 2013, 23:48:00 pisze...

Marzę o ramonesce, ale dla mnie koniecznie ma być skórzana.

{ Unknown } on: 10 lis 2013, 09:30:00 pisze...

Jeśli chodzi o YC polecam zapach soft blanket oraz sweet strawberry :)

{ Unknown } on: 11 lis 2013, 16:12:00 pisze...

takie buciki też chętnie bym przygarnęła :)

{ Asia Mazur } on: 19 lip 2014, 20:34:00 pisze...

Prowadzisz jeszcze tego bloga?

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger