MAZIDŁA DO UST - PART 1

/ wtorek, 4 czerwca 2013 /
Która kobieta nie chciałaby mieć nieskazitelnie gładkich, miękkich ust w przepięknym odcieniu? O ile na miękkie usta musimy trochę "popracować" o tyle kolorowe mazidła możemy spotkać na każdym kroku. W dzisiejszym poście przedstawię Wam moją bardzo skromną (do czasu) kolekcję szminek.


Na pierwszy ogień idzie kolekcja Lasting Finish Lipstick firmy Rimmel. Posiadam dwa odcienie: ognisto czerwona pomadka 170 ALARM oraz znana już wszystkim 070 AIRY FAIRY. O ile opakowania są plastikowe, odrobinę tandetne, o tyle są solidne. Spadły mi nieraz na podłogę, a nic im się nie stało. Kremowa konsystencja o owocowym zapachu jak najbardziej przypadła mi do gustu. Niestety znajdą się też mankamenty. Trwałość, która nie powala na kolana, po około 2h szminka zbiera się w kącikach ust i zostawia na ustach tylko obwódkę. Podkreśla także suche skórki, przez co trzeba przed nałożeniem pomadki dobrze nawilżyć usta. Jednak cena (ok. 15 zł), wydajność i dostępność pozwala przymknąć oko na małe niedoskonałości. W ogólnym rachunku wypada na plus. 170 ALARM to prawdziwa czerwień, która jest idealna na większe wyjścia, wygląda bardzo elegancko. 070 AIRY FAIRY to typowy codzienny nudziak. Jeżeli jeszcze jakimś cudem ich nie znacie to polecam!


Lasting Finish Lipstick By Kate Moss od Rimmel w przepięknym odcieniu neonowego różu wpadającego w koral upolowałam na -40 w Rossie. Opakowaniem wyprzedza swoje starsze siostry, ponieważ jest po prostu wizualnie ładniejsze. Kremowa konsystencja, nie podkreśla suchych skórek. Owocowy zapach i trwałość około 2h przyrównuje ją do starszej wersji. Na ustach daje wykończenie pół matowe. Równomiernie schodzi z ust co jest jej wielkim plusem. Pomadki mają szeroką gamę kolorystyczną, więc każdy znajdzie coś dla siebie w niewygórowanej cenie (ok. 20zł). Numerek 16 idealnie akcentuje letnie stylizacje. Jak najbardziej polecam.
A na koniec zostawiłam sobie totalnego bubla. Sepia LUXURY 39005 od Studio Gear upolowałam w sklepie z końcówkami kolekcji. Szminka była nowa i kosztowała całe 2 zł! Opakowanie bardzo eleganckie, nie wygląda tandetnie i jest solidne. Kolor w przepięknym brązowym odcieniu jest dobrze napigmentowany i ładnie wygląda na ustach. Niestety tu jej plusy się kończą. Na ustach rozprowadza się źle.. Nie, wróć, rozprowadza się KOSZMARNIE! Jest tępa i aby nałożyć ją równomiernie trzeba mieć na ustach tonę pomadki nawilżającej, która daje jako taki poślizg. Kolor schodzi z ust po około godzinie zostawiając na ustach nieestetyczne brązowe kuleczki/drobinki, co wygląda bardzo niechlujnie. Zapach starodawny, babciny i drażniący. Przez przepiękny kolor, który pozostawia na ustach jest mi ciężko się z nią rozstać. Jednak nie nadaje się do użytku. A może to ja coś źle robię? Jeżeli znacie tą pomadkę to dajcie znać jak sprawuje się u Was.


Powiedziałam już chyba wszystko :) Dajcie znać w komentarzach czy macie te pomadki. HIT czy KIT? :)
W następnych częściach pojawią się błyszczyki oraz produkty pielęgnacyjne.


Gorące uściski,
Nixfado

6 komentarze:

{ anushka } on: 4 cze 2013, 12:19:00 pisze...

mam rimmel Lasting Finish nr16 i też kupiłam ostatnio na tej promocji, kolor na lato świetny
i oczywiście Airy Fairy też mam ale to już długo - klasyka

{ Katsuumi } on: 4 cze 2013, 14:52:00 pisze...

Ta pierwsza z lewej, czewona, ma mega mega kolor <3 Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

{ Chabrowa } on: 4 cze 2013, 15:47:00 pisze...

Moja kolekcja pomadek też powili rośnie

{ Unknown } on: 4 cze 2013, 19:27:00 pisze...

Ja pokochałam szminki i co rusz kupuję nowe:)

{ paulaes.pl } on: 3 paź 2013, 22:16:00 pisze...

Bardzo lubię odcienie typu ta 070 :)

{ odzież używana hurt } on: 4 kwi 2014, 15:34:00 pisze...

ten pierwszy czerwony kolor podoba mi się najbardziej :)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger