MINI HAUL

/ środa, 1 lutego 2012 /
Witajcie kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z mini haul'em :) W końcu od prawie tygodnia wyszłam z domu (znowu złapała mnie choroba) i poleciałam na małe zakupy.

Zakupy zrobione w Rossman'ie
+ pomadka ochronna kupiona w Naturze :)


Sole do kąpieli kupione w Biedronce :)


Buty pochodzą z butiku AWA w moim mieście.

Dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę, w której były trzy próbki kosmetyków Johnson's Baby, które zamówiłam na ich stronie :) Dam znać jak sprawują się na mojej skórze.



 Buziaki, do napisania!!

2 komentarze:

{ Ronnie ϟ } on: 1 lut 2012, 21:16:00 pisze...

Zmieniłam adres www na http://fuck--iit.blogspot.com/

Dużo tego troche xD

{ Kay } on: 2 lut 2012, 09:16:00 pisze...

No, to nie takie małe zakupy :D Powiesz jak się sprawdzają sole do kąpieli, zwłaszcza ta rozgrzewająca, bo chętnie sobie sprawię coś takiego :)

Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger