Haul, znowu...

/ poniedziałek, 30 kwietnia 2012 /
 A miałam zajść tylko do Pepco i tylko po koszyczek na kosmetyki.. Skończyło się jak zawsze. Znacie miejsca gdzie odbywają się spotkania Anonimowych Zakupoholiczek? :<
Majówka wrze, u mnie 30 stopni i słońce, a u Was? :D Niestety nie poopalam się, bo cały tydzień pracuję.. Ale nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło. Przynajmniej potem będę miała pieniądze na własne wydatki (kosmetyki hihi :P)

 W planach miałam kupić tylko taki mały koszyczek(6.99zł), do kosmetyków pielęgnacyjnych, które mogłabym trzymać przy łózko, a wyszło tak, ze kupiłam jeszcze...



W PEPCO:
1) Kamyczki na paznokcie - 2.99zł
2) Lakier do paznokci NYC, numer 227 - 4.99zł
W NATURZE:
3) Dwustronny pilniczek do paznokci - 4.99 zł
4) Lakier essence, w kolorze 27 NO MORE DRAMA - 3.99zł
5) Lakier essence, w kolorze 05 SIMPLY NUDE - 5.99zł
W ROSSMANNIE:
6) Pędzel do farbowania włosów - 4.99 zł
7) Separator do palców u stóp -2.49 zł
8) Klipsy dom włosów (gdzieś kiedyś czytałam, że takie nie niszczą włosów, to prawda??) - 2.99zł
9) Wulkaniczny peeling i maseczka do stóp - 2.49 zł

Chyba nie powinnam wychodzić do miasta, gdy mam pieniądze :<
Swoją drogą to najgorsze co może być, widzicie dosyć tanie produkty, bierzecie je bez zastanowienia czy się Wam przydadzą i potem wydajecie dużo kasy :/


BUZIAKI!

5 komentarze:

{ Kamyczek } on: 30 kwi 2012, 13:48:00 pisze...

nigdy nie mogę trafić na pędzelki do farbowania włosów - w którym miejscu sklepu znalazłaś?

{ Aaliyah } on: 30 kwi 2012, 14:03:00 pisze...

ten wulkaniczny peeling i maseczka do stóp brzmi ciekawie :)

{ odrobina-mody } on: 30 kwi 2012, 15:14:00 pisze...

Gdzie pracujesz? :) ja też nigdy nie wracam z pustymi rękoma :P

{ Unknown } on: 30 kwi 2012, 19:06:00 pisze...

Ten nudziak z Essence jest super! :)

{ Peerfectlly } on: 30 kwi 2012, 21:38:00 pisze...

ECH SKĄD JA TO ZNAM :p

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger