MASKA WAX

/ niedziela, 22 kwietnia 2012 /
Dzisiaj pogoda nie jest może tak piękna jak wczoraj, ale temperatura (choć mniejsza) nadal się utrzymuje :) Jest około 20 stopni! W ćwiczeniach jestem wytrwała, dzisiaj już piąty dzień :D  No ale koniec paplaniny, przechodzimy do sedna, więc oto recenzja Natural Classic Henna Treatment Wax.



Od producenta: Natural Classic Henna Treatment Wax - odżywczy wosk w postaci maseczki przeznaczony do intensywnej kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy. Jego specjalna receptura oparta na ekstrakcie Henny (Lawsonia), pozwala na głęboką penetrację włosa i cebulki włosowej, dzięki czemu odżywcze składniki docierają do miejsc gdzie są najlepiej wykorzystane. W rezultacie włosy odzyskują połysk i sprężystość.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Sodium Lauryl Sulphate, Methyl Paraben, Lawsonia Inermis, Parfum, Propyl Paraben, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate CI 15510, CI 17200, CI42090, CI 73015.


Zaczniemy od pudełka. Fajne, zgrabne. Takie w maskach lubię najbardziej. Mieści się w nim 480 g produktu (zapłaciłam ok. 10 zł na allegro). Stosuję ją od ok 15 marca, raz w tygodniu i zużyłam około połowę"słoiczka". Nakładam ją po myciu na około 40-60 minut, pod reklamówkę foliową i ręcznik, bądź zimową czapkę.  Konsystencja jest dosyć rzadka, ale nie spływa z mokrych włosów. Zapach kojarzy mi się z mydłem.. Na dłuższą metę może okazać się męczący, ale do stosowania raz w tygodniu na godzinkę da się przyzwyczaić. Kupiłam ją ze względu na to, że rekomendowana była jako produkt do włosów po chemioterapii, a że moje włosy wypadały i to dość pokaźnie, pomyślałam, ze czemu by jej nie przetestować. Moje włosy wyraźnie się wzmocniły i nie wypadają tak jak kiedyś. Nie wiem czy to zasługa tylko WAX'a, bo piję także pokrzywę i stosuję Jantar. Włosy po maseczce są błyszczące, miłe w dotyku, gładkie i sypkie. Efekt utrzymuje się raczej krótko, bo tylko "od mycia do mycia". Nie obciąża włosów, nie plączą się, nie puszą. Nie podrażnia skóry głowy.
Podsumowując maska jest dla osób niewymagających (wysypu baby hair po nim niej ma), ale nie jest zła. Narazie w planach mam przetestowanie innych maseczek, więc na razie nie kupie jej ponownie, ale kto wie czy za jakiś czas do niej nie wrócę :)

Aha, zapomniałam powiedzieć o jednym przykrym incydencie. Jednego dnia zawładnęła mną chęć eksperymentowania. Do maski dodałam kilka kropel gliceryny, miąższ z "kwiatu" aloesu (przecięłam listek aloesu, który rośnie u mnie w doniczce), kilka kropli olejku rycynowego i witaminę E. Dziewczyny, nigdy tego nie róbcie! Włosy po masce były posklejane, obciążone, matowe i suche!!!!!! KOSZMAR!!! Możecie mnie oświecić co zrobiłam źle, że wyszedł taki efekt? :(

BUZIAKI! ♥

8 komentarze:

{ Katsuumi } on: 22 kwi 2012, 21:41:00 pisze...

takie kombinacje nigdy nie kończą się zbyt dobrze : )

{ Weronika } on: 23 kwi 2012, 15:46:00 pisze...

Do tego kosmetyków nigdy nie dodaje się niczego, bo z tego co wiem, zawsze wychodzi taki efekt jak tobie :D A maska wax jest bardzo skuteczne, uratowała moje włosy :) Zapraszam:>

{ wigga } on: 23 kwi 2012, 15:55:00 pisze...

w lokalnym sklepie:) ja tą maskę uwielbiam:)

{ Kreuję Swoje Życie } on: 23 kwi 2012, 18:59:00 pisze...

wydaje mi się że je przeproteinowałaś :P albo po prostu co za dużo to nie zdrowo :)

{ Silesian Beauty } on: 29 kwi 2012, 21:54:00 pisze...

mam ją , ale stoi w kolejce. Baby hair to po olejach - mamo ile ich mam :d

Anonimowy on: 3 lip 2012, 06:01:00 pisze...

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am experiencing issues with your RSS.

I don’t understand why I am unable to subscribe to it. Is there
anybody else getting identical RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond?
Thanx!! cash advance
Have a look at my site ; short term loans

{ 2 beauties blog } on: 8 wrz 2012, 12:28:00 pisze...

miałam i też więcej nie kuie, recenzja u nas
I.

{ paulinko } on: 11 wrz 2012, 01:52:00 pisze...

masz racje ta maska to jakiś koszmar :( pozdrawiam i zapraszam serdecznie http://niusia20.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger