WŁOSY W MAJU

/ środa, 6 czerwca 2012 /
Zaszaleję dzisiaj, a co. Trzy posty :D Tym razem moje włosy z maja.. Przyznaję się bez bicia, że w maju włosy bardzo zaniedbałam. Odpuściłam sobie olejowanie, maski, picie pokrzywy.. Maj był strasznie napiętym miesiącem. Nie pozbawionym stresów, "dzięki czemu" włosy zaczęły mi wypadać..
Głownie używałam odżywki Isany z olejkiem baobassu, szamponu babydream oraz szamponu ziaja z lawendą..
Włosy są w strasznym stanie. Obiecuję poprawę. W tym miesiącu będę bardzo systematyczna, żeby włosy odbudować.
Dla porównania włosy z kwietnia:


Włosy z maja. W opłakanym stanie:



Przyrost chyba jakiś jest, bo widać trochę nawet na zdjęciu. W czerwcu chcę być bardzo systematyczna. Chcę wykończyć wszystkie odżywki i oleje. Chcę codziennie pić skrzypopokrzywę. Chciałabym także robić domowe płukanki oraz maski. Miejmy nadzieję, że moje cele zostaną zrealizowane.
Aha i jeszcze jedno, farbowałam włosy henną Khadi, niestety trzymałam ją tylko godzinę na włosach i włosy nie zafarbowały się do końca.. Z przodu widać odrosty. Miejmy nadzieję, że następnym razem będzie tylko lepiej..

Buźka!

11 komentarze:

{ Klaudia } on: 6 cze 2012, 23:17:00 pisze...

Ja zawsze obiecuję sobie, że bardziej będę dbała o włosy ale mi to coś nie wychodzi, niestety...

{ Ania } on: 7 cze 2012, 00:19:00 pisze...

włosy nie prezentują się najgorzej, chociaż nie ulega wątpliwości że w kwietniu wyglądały lepiej :) też mam problemy z byciem systematyczną ;)

{ Kreuję Swoje Życie } on: 7 cze 2012, 00:26:00 pisze...

masz piękne włoski:D ach ten blask:D

Anonimowy on: 7 cze 2012, 00:27:00 pisze...

Widać dużą różnicę ;))

W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

{ Paulina } on: 7 cze 2012, 10:09:00 pisze...

Pięknie lśnią:) I powodzenia w dalszej pielegnacji:)

{ MerryMil } on: 7 cze 2012, 10:38:00 pisze...

ale blask ♥

{ Unknown } on: 7 cze 2012, 11:30:00 pisze...

Masz bardzo ładne włosy i kolor :)

{ Aaliyah } on: 7 cze 2012, 12:07:00 pisze...

czasami ciężko z tą systematycznością niestety :( ale powodzenia w tym miesiącu :)

{ Dagusia } on: 7 cze 2012, 16:02:00 pisze...

piękne włosy- piękny kolor ♥♥

{ Chabrowa } on: 7 cze 2012, 16:52:00 pisze...

Powodzenia ;)

{ Wdowa Po Stalinie } on: 7 cze 2012, 18:14:00 pisze...

ładne włoski, chociaż ja mam uraz do czerni ;)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger