Z apteczki babuni

/ środa, 6 czerwca 2012 /
Tak jak obiecałam, spięłam się i przychodzę z konkretnym postem, a dokładniej z recenzją 
Joanna, Z Apteczki Babuni, Odżywka normalizująca do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu

Od producenta: Odżywka normalizująca zawierająca ekstrakt z drożdży piwnych i chmielu zapewnia optymalną pielęgnacje włosów przetłuszczających się. Dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących poprawia wygląd i kondycję włosów.
W rezultacie włosy mają zdrowy i zadbany wygląd, są lśniące i sprężyste, łatwe do rozczesywania i układania.



Ode mnie:Dostajemy 200g produktu za około 5zł. Rzadka, lejąca konsystencja nie sprzyja wydajności. Plus za otwarcie, które nie łamie paznokci :) Pierwszy raz użyłam jej zaraz po szamponie z tej samej serii. Spłukałam i co? Włosy były nieziemsko obciążone. Troszkę obraziłam się za to na nią, ale postanowiłam dać jej drugą szansę. Trzymam ją około 5 minut na wilgotnych włosach, a następnie spłukuję ją zimną wodą. Włosy po niej są miękkie, dobrze się rozczesują i pięknie pachną, niestety są strasznie napuszone. Nie mogę ich niczym okiełznać.. Zmniejszonego przetłuszczania włosów nie zauważyłam. Czy kupie ponownie? Nie wiem, raczej nie.


Stosowałyście tę odżywkę? Jakie są wasze odczucia w stosunku do niej?

Buziaki!♥

P.S. Jak podoba się Wa nowy wygląd bloga?

7 komentarze:

{ odrobina-mody } on: 6 cze 2012, 18:03:00 pisze...

moje są takie jak twoje, miałam do włosów przetłuszczających się, nic mi z włosami nie zrobila :<

{ Klaudia Shea } on: 6 cze 2012, 19:30:00 pisze...

Używałam z tej serii ale do włosów suchych i byłam zadowolona. Ogólnie to nie ma odzywek na przetłuszczające się włosy, bo przeciez włosy sie nie przetłuszczają tylko skóra głowy. Myślę, że do tego rodzaju włosów lepszy jest dobry szampon :*

{ Unknown } on: 6 cze 2012, 20:00:00 pisze...

Nie stosowałam tej odżywki, ale fajnie wygląda, szkoda że się nie sprawdziła.
Wygląd bloga nowy-super! :)

{ Enka } on: 6 cze 2012, 20:20:00 pisze...

miałam kiedyś, ale nie przypadła mi do gustu za bardzo

{ ania99 } on: 6 cze 2012, 21:07:00 pisze...

A myślałam,że bd godny uwagi a tu co... bubel:(

{ Paulina } on: 6 cze 2012, 22:12:00 pisze...

lubie serie z apteczki babuni, ale nie uzywalam tego produktu. Do przetluszczajacych sie wlosow lepszy jest szampon na bazie rzepy lub skrzypu i rozmarynu z tej serii wlasnie:)

{ mala0727 } on: 10 cze 2012, 09:30:00 pisze...

nie mam przekonania do tej serii Joanny jako pielęgnacji włosów :P
póki co używam selektywnie wybranych kosmetyków, aktualnie włosy pielęgnuje kosm z bioarp
m.in. maską drożdzową :)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger