CELE NA LIPIEC - CZYLI TROCHĘ GADANINY

/ środa, 4 lipca 2012 /
Hej! Jak zrobiłam bilans zakupów, które poczyniłam w czerwcu to załapałam się za głowę! A zawsze wychodziłam kupić tylko potrzebne rzeczy..:/ W lipcu zaciskam pasa i obstawiam sobie za cel: PRZEŻYĆ LIPIEC ZA 50 ZŁ, będzie ciężko, ale wytrzymamy! Zapasy kosmetyczne mam jak na wojnę (jak to określił mój TŻ..). Dziewczyny trzymajcie kciuki!

Akcję zorganizowała Belleoleum

Włosowe plany mam również ściśle skonkretyzowane.
♦ wykończyć większość szamponów i zacząć myć włosy odżywką ISANA, albo płynem facelle
♦ kupić l-cysteinę i zobaczyć jak sprawdzi się u mnie taka płukanka
♦ kupić aloes i stosować je w najróżniejszym kombinacjach
♦ SYSTEMATYCZNIE olejować włosy
♦ pić skrzypopokrzywę
♦ wcierać Jantar
♦ bezwzględnie zrezygnować z suszarki i prostownicy
♦ zrobić recenzję odżywek i szamponów, które stosuję

A jakie są Wasze plany na lipiec? Buziole!!

6 komentarze:

Anonimowy on: 4 lip 2012, 22:08:00 pisze...

W lipcu najbardziej zależy mi na systematycznym olejowaniu włosów, tak jak i Tobie :D

{ Nika_87 } on: 4 lip 2012, 22:23:00 pisze...

3mam kciuki :) uda sie!! a Ty trzymaj za mnie :)

{ Crazy Hair } on: 4 lip 2012, 22:57:00 pisze...

Denko dobrze się sprawdza przy zaciskaniu pasa ;)

Wytrwałości życzę ;)

{ Katarzyna } on: 5 lip 2012, 07:51:00 pisze...

Ja mam podobne plany, przede wszystkim regularnie olejować włosy i wcierać jantar, do całej mojej listy dorzucam jeszcze: stracić 2kg.

Zapraszam do wzięcia udziału w mini akcji na moim blogu :)

caths-life.blogspot.com

{ Olalaa } on: 5 lip 2012, 11:04:00 pisze...

ale rygorystyczne plany sobie wymyśliłaś:)

{ Ola i Agata } on: 14 lip 2012, 16:34:00 pisze...

Też biorę udział w tej akcji, jak na razie udało mi się nie przekroczyć limitu. Pozdrawiam i obserwuję :P

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger