HAIR PROJECT - NAJLEPSZY I NAJGORSZY PRODUKT

/ środa, 4 lipca 2012 /
Cześć! Ale piękna burza! Właśnie wróciłam z grilla, na którym byłam z moim ukochanym i moją przyjaciółką oraz jej chłopakiem! Było na prawdę fajnie, lubię takie wypady :)
Dzisiaj kolejny post z cyklu hair project.

A więc mój ulubiony produkt to (pewnie nikogo to nie zdziwi):
Odżywka wygładzająca ISANA z olejkiem babasu. Mój must have i KWC. Świetnie myje i nawilża. Włosy po niej błyszczą, są miękkie, sypkie, a także łatwo się rozczesują. Idealna!

Najgorszego produktu nie mam. Ale będą to wszystkie odżywki, maski i inne różne produkty, które albo nic nie robiły z moimi włosami, albo je obciążały.


Jakie są Wasze ulubione i nie ulubione produkty? :)
Buziaki!♥♥




P.S. Jak podoba się Wam nowy wygląd bloga?:)

10 komentarze:

{ Katarzyna } on: 4 lip 2012, 09:34:00 pisze...

Mój ulubiony produkt to także odżywka z Isany z olejkiem babassu :)

Najgorszy jak na razie okazał się eliksir ziołowy z Green Pharmacy..


caths-life.blogspot.com

{ Paulina } on: 4 lip 2012, 10:59:00 pisze...

Moj najlepszy produkt do wlosow to odzywka Joanna Rzepa.
Najgorszy zdecydowanie Sayoss odzywka prostująca.

http://caipiroska1.blogspot.com/

{ kreconowlosa } on: 4 lip 2012, 11:32:00 pisze...

a dla mnie najlepsze są oleje ;)
najgorszy okazał się szampon joanna rzepa. tragedia ;/

a isanka oczywiście na liście moich kwc ;)

{ Katsuumi } on: 4 lip 2012, 13:12:00 pisze...

Mnie się podoba ;) nie zdziwiła mnie a odżywka Isanowa- juz wielokrotnie mówiłam, że to porządna firma ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

{ Chabrowa } on: 4 lip 2012, 14:22:00 pisze...

Muszę kupić tę odżywkę

{ life-blondes } on: 4 lip 2012, 14:49:00 pisze...

też uwielbiam ta odżywkę z isany :D jak chyba każdy :)

{ Klaudia Shea } on: 4 lip 2012, 15:32:00 pisze...

Kupiłam odżywkę isana ale chyba nie tą :P Inny kolor:D

{ Nika_87 } on: 4 lip 2012, 16:04:00 pisze...

Mój ulubiony produkt to kuracja 40 aktywnych składników bingo spa a najgorszy to odżywka do włosów fabrowanych z elseve :)
zapraszam do siebie:)
http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/

{ Aaliyah } on: 4 lip 2012, 17:33:00 pisze...

muszę w końcu kupić tą odżywkę. dla mnie najlepszym produktem jak narazie jest odżywka nawilżająca z aloesem i granatem od alterry

{ Ania } on: 4 lip 2012, 20:25:00 pisze...

dla mnie najlepsze produkty to oleje, szczególnie kokosowy :)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger