ALE O CO CHODZI?

/ wtorek, 25 września 2012 /
Dziewczyny, pisze na szybko, bo przed chwilą wyczytałam dwie interesujące rzeczy. Otóż prawdopodobnie ISANA z babassu zostaje wycofana, ale to nie wszystko podobno wycofują też krem do rąk z masłem shea z biedronki (ten, który idealnie sprawdzał się na końcówki).
Czy nastała jakaś nowa moda, że wszystko, które w przeciągu ostatniego roku zrobiło furorę na blogach i nie tylko, zostaje wycofane??!!! Czy to chwyt marketingowy, czy głupota producentów, żeby wycofywać ze sprzedaży "kultowe" produkty. Ręce mi opadają.. Znacie odpowiedź na tą przedziwną zagadkę?

W złym humorze żegnam Was, ja, Nixfado..

9 komentarze:

{ Króliczek } on: 25 wrz 2012, 19:22:00 pisze...

Może zostaną zmienione opakowania. Tak jak to bywa w Avonie. Oby tylko składników nie po ulepszali :)... na ich tz plus :), a dla nas minus.

{ Ruda_Henna } on: 25 wrz 2012, 19:32:00 pisze...

Skąd masz informację, że również krem z Biedronki wycofują? Na wielu blogach czytam pogłoski, ale żadnej oficjalnej informacji od Biedronki, maila od nich? Może to tylko plotka? :/

Anonimowy on: 25 wrz 2012, 20:38:00 pisze...

ja dzisiaj złapałam ostatnia butelkę Isany z babassu w moim Rossmanie. Nie podoba mi się to, że ma zniknąć

{ Blond-ish } on: 25 wrz 2012, 21:24:00 pisze...

A ja sie naczytalam o tej odzywce i mial mi ktos ja przywiezc z polski ale juz zapozno bedzie :(

{ justeMoiS } on: 25 wrz 2012, 22:15:00 pisze...

A ja Isany nigdzie nie znalazłam ;(

Też denerwują mnie takie zachowania producentów ;/

{ Złotowłosa } on: 25 wrz 2012, 22:52:00 pisze...

No to prawda, że wycofują:( A wieeeelka szkoda

{ kreconowlosa } on: 26 wrz 2012, 00:14:00 pisze...

jak dla mnie to zmiana opakowan ;)
za isaną jakos bardzo tęsknić nie będę, ale za kremem tak;(

{ panna-patison } on: 27 wrz 2012, 12:17:00 pisze...

Nie wiem czemu tak robią..

{ Joanna } on: 5 paź 2012, 20:08:00 pisze...

Isana będzie , troszkę zmieniają opakowania, już widziałam na niemieckich blogach, niebawem u nas tez ma się pojawić :)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger