GOOD DAY

/ sobota, 29 września 2012 /


Co za dzień. Pomijając fakt, że od środy siedzę w domu bo prawdopodobnie mam zapalenie oskrzeli (dziwne, bo czuje się ok, ale przecież Pani doktor wie lepiej i zaserwowała mi antybiotyk :)) dzień był w porządku. Na początku rossmanowskie zakupy (pomijając fakt, że połowa asortymentu z promocji była już wysprzedana), później zupełnie spontanicznie wybrałam się na większe zakupy do większego miasta oddalonego o 27 km hohoho. Wszystkie ubrania kupione w Reserved (nigdzie indziej nie było nic ciekawego..). Zachodziłam też do Douglasa, nie znalazłam nic konkretnego więc skusiłam się tylko na tusz od Essence i dwie maseczki do twarzy. Oczywiście jak mogłam nie zajść drugi raz do Rossmanna, skoro był stoisko obok, no jak? :) Tam skończyło się jedynie na pomadce Rimmel w kolorze 070 Airy Fairy. A teraz leże wypachniona, wyolejowana, z maseczką na twarzy i się relaksuję. Czego chcieć więcej w ten sobotni, chłodny wieczór? Eh..
Dziewczyny lubicie takie dni?


Buziole!

6 komentarze:

{ Kreuję Swoje Życie } on: 29 wrz 2012, 22:13:00 pisze...

hehehe;D też kupiłam dzisiaj facelle!;D do mycia włosów!!:D

{ odrobina-mody } on: 29 wrz 2012, 22:23:00 pisze...

udane zakupki widze :)

{ ann } on: 29 wrz 2012, 23:16:00 pisze...

marzy mi się taki totalny sobotni relaks... :(

Anonimowy on: 29 wrz 2012, 23:33:00 pisze...

pokaż te ciuszki:)

{ Katsuumi } on: 30 wrz 2012, 11:09:00 pisze...

Jak lekarz nie wie codolega, dowali antybiotyk- stara zasada ;p Buziaki, zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

{ Łódka } on: 30 wrz 2012, 15:51:00 pisze...

A ja chcę zobaczyć ciuszki :-) Są w fajnych kolorach :-)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger