ALOESOWE LOVE

/ środa, 30 stycznia 2013 /
Cześć! Dzisiaj szybka notka na temat moje ulubieńca. Jest to bezapelacyjne mój must have i zawsze znajdziecie go w mojej łazience. O czym mowa? Oczywiście o:

Forte Sweden, Mrs. Potter`s, Balsam do włosów z aloesem, jedwabiem i białą herba

W wielkiej, plastikowej butli znajdziemy moją ukochaną odżywkę. Za 500ml zapłacimy (w zależności od sklepu) 5-10zł.Konsystencja jest gęsta. Niewielka ilość wystarczy do pokrycia całych włosów, co czyni go szalenie wydajnym. Super zachowuje się jako odzywka, ale także jako szampon. Gdy chcę aby dzisiaj na moich włosach gościły loki, myję włosy tym produktem, a potem jeszcze na 3 minuty nakładam go jako odżywkę. Następie balsam Nivea FC i piękne loki murowane. Piękny zapach. A działanie? Dziewczyny, tylko po nim mam tak niesamowicie gładkie włosy. Wygładza je i nadaje błysk. Nie obciąża. Są mięciutkie i ciągle chciałoby się je dotykać. Do tego pięknie pachną. Sprawdza się zarówno nakładana na 3 minuty jak i na pół godziny. Fajnie sprawdza się łączony z półproduktami. No jak dla mnie super! Idealny następca ISANY z olejkiem babassu. Uwielbiam, kocham i nie zamienię na nic innego!


I skład dla ciekawych:

Znacie ten balsam? Kochacie go tak jak ja?
Koniecznie dajcie znać co o nim myślicie.


Buziaki!!!


P.S. Moje włosy absolutnie uwielbiają aloes i to w każdej postaci!:)

6 komentarze:

{ Unknown } on: 30 sty 2013, 12:13:00 pisze...

Nidy nie miałam nic z tej firmy :), chyba się na niego skuszę o ile go gdzieś znajdę :(

{ Leany } on: 30 sty 2013, 12:40:00 pisze...

Nosz! Teraz żałuję, że go nie kupiłam ostatnio, a już nawet miałam go w ręce ^^

{ kreconowlosa } on: 30 sty 2013, 14:02:00 pisze...

muszę kiedyś wypróbować pottersa ;)

{ Chabrowa } on: 30 sty 2013, 14:48:00 pisze...

Będę musiała wypróbować

{ Fitness Junkie } on: 30 sty 2013, 16:16:00 pisze...

Jak dla mnie niezastąpiona odżywka do mycia włosów, które dzięki niej są dłużej świeże niż po niektórych szamponach : )

{ Kate. } on: 30 sty 2013, 17:44:00 pisze...

Kurcze nigdzie nie mogę trafić na te produkty!

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger