RUMIANEK LEKARSKI

/ piątek, 18 stycznia 2013 /
Cześć misie! Jak Wam mija dzień? Jesteście gotowe na nową recenzję? Tak więc zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat

Elfa, Green Pharmacy, Szamponu do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem lekarskim

Szampon znajduje się w ciemnej butelce, za 350 ml zapłacimy około 8 zł. Jego konsystencja nie jest gęsta, ale nie przelewa się też przez palce. Niewielka ilość produktu wystarczy aby dokładnie umyć nasze włosy, przez co jest bardzo, bardzo wydajny. Pachnie rumiankiem, uwielbiam jego zapach - niestety nie utrzymuje się po myciu. Dokładnie oczyszcza, czasami moje włosy aż "skrzypią" oraz zmywa oleje za pierwszym razem - za co duży plus. Po myciu zawsze używam jakiejś odzywki/maski więc nie wiem jak wyglądają włosy potraktowane tylko szamponem. W duecie z odżywką Alverde z hibiskusem mogę cieszyć się gładkimi, lejącymi i błyszczącymi się włosami. Są też odpowiednio nawilżone. Jest bardzo delikatny i nie podrażnia skalpu.
Przypadł mi do gustu, mogę Wam go z całego serca polecić. Jestem pewna, że wypróbuję inne włosowe produkty tej firmy!:)


I jeszcze skład dla ciekawych:


Znacie ten szampon i firmę? Lubicie, polecacie?
Dajcie znać w komentarzach:)

Buziaki!

3 komentarze:

{ Patt } on: 18 sty 2013, 16:45:00 pisze...

Mam go i bardzo lubię. Fajnie oczyszcza włos :)
Polecam balsam do włosów z pokrzywy :)

{ Krash } on: 18 sty 2013, 22:00:00 pisze...

Bardzo go lubię :) Często do niego wracam.

{ Chabrowa } on: 19 sty 2013, 08:25:00 pisze...

Skoro taki wydajny to może wypróbuję :)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger