PROJEKT DENKO

/ środa, 25 kwietnia 2012 /
Witajcie moje drogie. Po przeczytaniu notki u Cammie, postanowiłam się dołączyć. Nazbierałam akurat 10 produktów więc do dzieła!

1) Krem nawilżająco - pielęgnacyjny o właściwościach zmiękczających z mocznikiem i oliwą z oliwek, Urea 30%. Kupiłam jakiś czas temu, użyłam raz czy dwa razy i zupełnie o nim zapomniałam. Gdy lato już za pasem sprawdzi się doskonale, aby wypielęgnować nasze stópki na plażę :D

2)Krem pod oczy na drobne zmarszczki z Alterry. Może trudno w to uwierzyć ale przy oczach mam już zmarszczki. Może nie są jakieś super widoczne, ale wolę zapobiegać w takim stadium, niż potem to "leczyć". Ma fajny skład, nie wiem dlaczego poszedł w odstawkę..

3) Krem do rąk z Oriflame. O zapachu mleko&miód. Praktycznie cała buteleczka do wykończenia :)

4) Krem wyszczuplający i ujędrniający z Eveline. Zostało ok 1/3 produktu. Muszę się w końcu zmobilizować i powykańczać wszystkie balsamy..

5) Odżywcze masło do ciała, BeBeauty

6) Perfumowany balsam do ciała, FM, o zapachu Armani Code

7) Tonik ogórkowy z Ziaji. Stoi już u mnie dobre kilka miesięcy, a to przez to, że zapominam o tonizowaniu twarzy..

8) Serum modelujące do biustu. Jak już mówiłam wolę zapobiegać, niż potem "leczyć" :D Nie wiem dlaczego kupiłam skoro znam swój "zapał" do balsamowania się. Użyty chyba raz, potem zapominałam, albo się leniłam :(

9) Olejek z limonką i oliwką, Alterra. Przez pierwsze dwa użycia służył do olejowania ciała. Później olejowałam nim włosy. Muszę zużyć go i olejek kokosowy, a dopiero potem kupię sobie następne oleje do testowania (masło maślane wyszło :p)

10) Krem intensywnie pielęgnujący. Kupiłam za względu na to, że mleczko, które testowałam zaprzyjaźniło się z moją cerą. Czego nie mogę powiedzieć, o tym kremie.. Zużyję go więc jako krem do rąk, łokcie lub kolana.


To wszystko, obiecuję nie kupować żadnych balsamów, ani olei dopóki nie wykończę tych. Trzymajcie kciuki :D!

8 komentarze:

{ Sylwia } on: 25 kwi 2012, 18:56:00 pisze...

gdyby nie denko chyba dawno poszłabym z torbami =p połowa kosmetyków które pokazałaś miałam =)

odpowiedz do twojego komentarza:
Ostatnio farbowałam chyba miesiąc temu i już chyba na włosach nic nie ma... Intensywny kolor jest przez około 2 tygodnie. Ta henna dużo nie kosztuje, a delikatnie pogrubiła mi włosy i co najważniejsze- nie zauważyłam żeby moje kłaczki były w gorszym stanie niż przed farbowaniem.

OBSERWUJĘ =*

{ healthystyle } on: 25 kwi 2012, 19:55:00 pisze...

Mam to serum do biustu i jest dość dobre, ale ma jeden minus zapycha :/

{ odrobina-mody } on: 25 kwi 2012, 19:58:00 pisze...

3mamy :) ja też mam mniej więcej tyle rzeczy do wykończenia ;)

{ helloyellow. } on: 25 kwi 2012, 19:58:00 pisze...

Serum do biustu jest genialne, polecam. Mam ten sam olejek z Alterry i jestem w fazie testów ;)

{ Unknown } on: 25 kwi 2012, 20:47:00 pisze...

No to ja życzę Ci powodzenia w tym wyzwaniu kochana, nie jest łatwo-wiem z doświadczenia! :P
Pozdrawiam. :)

Anonimowy on: 25 kwi 2012, 21:43:00 pisze...

Ja mam olejek Alterry, ale granat i avocado i mam zamiar wypróbować wszystkie :)

{ Olalaa } on: 26 kwi 2012, 20:54:00 pisze...

jest tego trochę:)

{ Aaliyah } on: 29 kwi 2012, 22:32:00 pisze...

mam próbkę tego kremu pielęgnującego johnsona, używam go do stóp ;)

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zajrzeliście na mojego bloga. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Na pewno zawitam na blogu każdego z Was! :)

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

 
Copyright © 2010 Nixfado blog, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger